петак, 3. мај 2013.

Post scriptum




Иако сам помислила да више ниједна писана реч из мене неће изаћи, јутрос сам се пробудила са жељом да се против тога борим. Не могу да пишем овде, овде су одложене све моје лепе успомене и не желим да их испрљам тугом и страховима, па сам зато направила нови блог.

Не мислим да ће то ново поглавље у мојој блогерској ''каријери'' бити мрачно и тмурно, можда само мрвицу, али такви нисмо били ни муж ни ја, па се надам да моје писање неће скренути у том правцу. Муж то не би волео. Више желим да са вама поделим ситне кораке којима сваког дана покушавам да изградим своје биће и живот из рушевина у које су се претворили, можда посегнем и за хумором, никада се не зна.

Зато, следи увод у нови живот.

7 коментара:

  1. da samo znaš koliko sam puta svraćala na tvoj blog za svaki slučaj, nadajući se upravo ovome. Ne iz sebičnih razloga, mada sam iskreno uživala u svakom tvom postu, a prelistavala sam i one stare iz vremena dok te nisam pratila. Ne ovome sam se nadala samo i isključivo zbog tebe i tvog dizanja iz ruševina i vraćanja sebi. Zato, samo napred...ovo je tvoj put i zajedno ćemo gledati kuda će te voditi.
    Još jednom šaljem pregršt podrške!

    ОдговориИзбриши
  2. Sigurna sam da bi tvoj muz zeleo da krenes ovim putem, zato mi je drago sto citam ove redove. Kako god ovo zvucalo - uz tebe sam.

    ОдговориИзбриши
  3. Svakome treba neki ventil za kanalisanje emocija, u ovom slučaju to je pisanje. Ne znam imaš li trenutno nekog ljubimca, životinju, to je velika uteha.
    Imaš i moju punu podršku.

    ОдговориИзбриши
  4. Поздрав свима, срећан сам што могу да поделим своје сведочење о снажном бацачу чаролија званом Др БЕЛИ. Ја сам Ангела Дариус Васхингтон и живим у Нев Јерсеиу, мој супруг и ја смо се мало посвађали и он је оставио мене и децу због друге жене, толико га волим, тражим помоћ на мрежи и видео сам пуно сведочења људи на како им је др. ВХИТЕ помогао и изашао са позитивним резултатима као што су разводи, ракови, духовни проблеми и рођење Барренса и други. Зато сам му послао е-пошту и рекао му свој проблем, а он ми је дао упутства којих сам се придржавао и након 48 сати вратио се кући молећи за опроштај, а сада живимо срећно заједно, захваљујући др. ВХИТЕ-у што ми је вратио брак. Ако неко од вас тамо има сличан проблем, контактирајте га данас за помоћ, ево његовог личног имејла: -
    wightmagicmaster@gmail.com

    ВхатсАпп: +17168691327

    ОдговориИзбриши
  5. Желим да захвалим др ВХИТЕ-у за обнављање мог брака његовим бајањем чаролија након 1 године раздвајања са супругом, уз помоћ великог бацача урока Др
    БЕЛО моја супруга се враћа кући и сада смо срећно заједно заувек, још једном захваљујући др. БЕЛОМ Такође лечи све врсте болести и као нпр.
    1 ЉУБАВНИ ПРАВОПИС
    2 ОСВОЈИТЕ НАЗАД
    3 ПЛОД МАЈКЕ
    4 ПРОМОЦИОНА ПРАВОПИС
    5 ПРАВОПИС ЗА ЗАШТИТУ
    6 ПОСЛОВНА ПРАВОТА
    7 ДОБРА ПРАВЉА ЗА ПОСАО
    8 ХИВ АИДС
    Правопис лутрије и правопис судског предмета Обратите му се за помоћ путем:
    ВХАТСАПП:
    +17168691327.
    Е-адреса: wightmagicmaster@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. поздрав свим мојим пријатељима тамо, свако ко данас чита ово сведочанство треба да слави са мном и мојом породицом јер је све почело као шала за неке људе, а други су рекли да је немогуће. Моје име је Исабелла Етхан и ја сам из Украјине, али се селим у Чикаго у САД са супругом. Срећно сам ожењен, имам двоје деце и дивну жену. Нешто страшно се десило мојој породици, остао сам без посла, а жена је напустила кућу јер нисам могао да бринем о себи и потребама. Моја породица. Она и моја деца у том тренутку. Успео сам девет година, ниједна жена неће да ме издржава да бринем о деци. Покушавам да пошаљем тестове својој жени, али она ме блокира да комуницирам са њом. Покушавам да разговарам са њеним пријатељем и породицом, али ипак знам да ми неко може помоћи и пријавио сам се тада на толико пријатеља, али они ме и даље неће звати, све док не долази веран дан који никада у животу нећу заборавити. Када сам срео свог старог пријатеља објаснио сам све своје потешкоће и он ми је рекао за сјајну особу која му помаже да добије добар посао у компанији Цоца Цола и рекао ми је да пише, али ја сам особа која никада не верује у правопис, али ја одлучио да пробам и др Алаба ме је упутио и показао ми шта да радим. У седам дана ручка чини се. Пратите сва упутства и урадите оно што је од мене тражио да урадим добро. Др Алаба је сигуран да ће све проћи како треба и моја жена ће ме поново видети након дивног посла др Алабе. Жена ме зове на непознат број и извињава ми се и рекла ми је да јој стварно недостајем и да се наша деца и моја жена враћају кући. Данас водим компанију Парагон у САД. Препоручујем вам да ако имате било каквих проблема пошаљете е-пошту на овај {дралаба3000@гмаил.цом} или ВхатсАпп преко његовог контакта испод +1(425) 477-2744 Хвала др АЛАБА. и добићете најбољи резултат. Узмите ствари здраво за готово и то ће вам одузети. Желим вам најбоље .......

    ОдговориИзбриши
  7. Свако ко данас чита ово сведочанство требало би да слави са мном и мојом породицом, јер је све почело као шала да су неки људи рекли да је немогуће. Моје име је Брако Пауновић и ја сам из Београда, Србија. Али селим се у Чикаго у САД са својом женом. Срећно сам ожењен, имам двоје деце и дивну жену. Нешто страшно се десило мојој породици када сам остао без посла, а жена отишла од куће јер нисам могао да бринем о себи и потребама своје породице у том тренутку. Ниједна жена ме не подржава нити да се добро брине о деци. Покушавам да пошаљем пробну поруку својој жени, али она ме спречава да разговарам са њом, покушавам да разговарам са њеним пријатељем и породицом, али још увек ништа не вежбам, а пријавио сам се за посао и још увек ништа не вежбам за мене као да коштао сам, али један веран дан нећу заборавити никада у животу. Када сам срео свог старог пријатеља коме сам објаснио све своје потешкоће и рекао ми је о великом човеку који му је помогао да добије добар посао у Кока Коли компанија и он ми је рекао да је он чаробњак, али ја сам особа која никада не верује у бацање чини, али сам одлучио да покушам и Др.ВАВА ме је водио и показао ми шта да радим током ова три дана бацања чини . Пратим сва упутства и радим оно што је тражио од мене. Др.ВАВА се побринуо да све прође како треба и да ће ме супруга поново видети након дивног рада Др.ВАВА. Жена ме је позвала са непознатог броја и извинила ми се и рекла ми да јој јако недостајем и наша деца и моја жена су се те ноћи вратили кући. И после два дана позван сам да водим компанију Парагон у Америци. Саветујем вам да ако имате проблема пошаљите поруку на овај е-маил drwava3@гмаил.цом или Вхатсапп/Вибер +66992602953 и добићете најбољи резултат. Узмите ствари здраво за готово и то ће вам одузети. Желим вам најбоље.

    ОдговориИзбриши