четвртак, 6. децембар 2012.

Право лице домаћице, макар и под маском



Остала сам вам дужна извештај о Ноћи вештица - који је требало да буде фантастичан, лудо забаван, знате већ како изгледају те журке на филмовима, али авај, ово је Србија, па доживех још један случај превеликих ишчекивања. Није да сам очекивала бал под маскама достојан спота Florence + The Machine - Shake it Up, или сцену из Rocky Horror Picture Show, али ипак...



1. Овај празник дефинитивно није заживео код нас, да ли због тога што је радни дан, западњачка творевина или у славу Сотоне (да, мало сам саркастична, мрвицу само), не знам, али нас је мало било спремно да правимо циркус од себе и заплашимо понеког пролазника својом појавом. Нисам ишла улицом и викала: ''Бууу!'', обећавам!

2. Људи изнад 25 немају воље, времена или маште да учествују у таквој забави, на моју жалост.

3. Било је језиво хладно и дувала је кошава која је претила да ми одува маску с лица, па је можда и то утицало да ми расположење спласне. Хвала богу на аутомобилу и доброј вољи мужа да нас одвезе до клуба где се маскенбал одигравао, иако је морао рано да устане ујутро. 

4. Наша драга К. (у даљем тексту, с обзиром на маску коју је носила - Горгона Медуза), која живи ''преко баре'', имала је добре воље и маште за све нас заједно, али пошто функционише по канадском времену, свуда касни и по неколико сати, па је уместо у 19, почела да се спрема у 23 часа, доневши пуну кесу алата, клешта, маказе и - жицу за кокошињац!


Не шалим се, ено, у ћошку стоји метар или два, немам појма шта је желела тиме да постигне, али ми је оставила на коришћење... да ли је добра идеја држати кокошке на тераси, хм?

На крају је успела да направи змијице од жице, косе и разноразних хај-тек помагала, старогрчку тогу, а и ледени поглед који може да окамени све, осим самог Персеја, али он није дошао на маскенбал. Ми, остали, смо скретали поглед читаво вече, за сваки случај.

Медуза у тами и две кока-коле, модерна уметнос'

Моја кума је успела да дâ свој максимум и не баци се у кревет у 9 увече, стигавши маскирана у трудну продавачицу ципела (интерна шала - она заиста ради у продавници ципела, у другом стању је и није се костимирала). Чак је помогла Медузи око змијица, јер сам ја била заузета својим пројектом у фазону dia de los muertos, зато што не захтева превише труда, само мирну руку и вољу за црткањем, идеално за ленштине. Боје за лице, за дечје рођендане, су одрадиле посао и успеле да се одрже на лицу читаво вече, ево доказа, ово је сликано по повратку кући.

Вест године - новопечена домаћица је најзад показала своје лице!

 Муж је имао сопствену замисао, желео је да буде једноставни зомби, са лименком која му штрчи из чела, мало крви около и то је то. Видели смо нешто слично на нету, али смо сметнули с ума да нам је за то потребан лепак, па је након експериментисања са homemade лепилима и очајничким потезима охо лепком, морао да се помири са тим да буде сабласни пајац, нешто између џокера и кловна. Сутрадан је на посао отишао са фином црном линијом испод очију, као да се пажљиво шминкао од раног јутра, јер није имао стрпљења за детаљно скидање шминке. 

Мој шармантни супруг

Да не грешим душу, нама је било лепо, сами смо себи довољни, па макар били сами у клубу, а место ипак није било празно, али нисмо видели много познатих људи. Свеједно смо били звезде вечери, изгледа да смо се највише потрудили, и иако не волим да будем у центру пажње, под маском ми није сметало. И тако сам на једну ноћ била муерте Фрида Кало, без брчића, али у колико-толико мексичком издању, са марамом, перлицама и цвећем у коси, које је кошава немилосрдно покушавала да одува с мене.




Како је идеалне, наранџасте бундеве тешко наћи код нас, а нису ни јефтине, охрабрена упутствима са интернета, бацила сам се у акцију прављења вештачких, од новина и кесе за смеће. Papier-mâché је стручни израз, поступак је мало мање гламурозан, а резултат је следећи:


Само једна је остала код мене и тренутно ''чучи'' и углу собе, а када на њено место дође јелка (што је веома ускоро, јер ме је само помисао да је блесаво радовати се празницима још у новембру, спречавала да уђем у full speed jingle bell mode), мораће се иселити у плакар или на терасу, још ни сама нисам сигурна. Било ми је жао да се одрекнем све три, ипак сам се неколико дана гњавила са прављењем... уколико имате бољу идеју шта да урадим са њом, јавите ми. 

До следећег читања, желим вам лепе и ушушкане тренутке, по могућству под ћебенцетом, уз шољу врућег чаја или кафе и неки добар филм, јер време напољу није ни за шта друго, бар док не падне неки већи снег и још више ме баци у божићно-новогодишњу еуфорију. :)

17 коментара:

  1. A novogodisnji post da ocekujemo za St Patricka?:)) Sarmantni muz je sarmantan :)) Kako ti se dalo da se crtkas toliko, svaka cast..

    ОдговориИзбриши
  2. odlicno! a muzu objasni koliko je lose leci sa sminkom =))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Вриснух од смеха на овај коментар :))) Мораћу једном да напишем како сам га малтретирала да лежи са краставцима на очима и фластером за митисере на носу...

      Избриши
  3. Odlicna je sminka:) Ja to ne bih umela da izvedem ni rod razno, svaka cast:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ženo, nedostajala si!
    Maske su vam fenomenalne, ako i handmade bundeve. Sad si mi dala podstrek da se sledeće godine bacim na organizaciju maskenbala za Noć veštica. Samo sam jedne godine tome posvetila pažnju kad sam u osnovnoj školi prespavala kod najbolje drugarice - pidžama party (nas dve samo, niko nam više nije bio potreban, mislim, ipak je to bio 7-8. razred) uz klopu, sokiće, bundevu, svećice. Ima tu interesantnih fotkica, moraću da ih nađem.
    A što se tiče glupiranja, mislim da je problem u tome što ljudi, kad odrastu, zaborave kako su se radovali nekim stvarima kada su bili deca, a tako je malo potrebno da se podsete. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала ти :)Ја све прижељкујем да неко има елана да ми помогне у организацији неке kick ass журке за Ноћ вештица, па да то буде ноћ за памћење. Можда ако једног дана отворим свој клуб.

      Мислим да си у праву за глупирање, драго ми је што нисмо заборавили како да будемо раздрагани и блесави.

      Избриши
  5. što su dobre bundeve!
    trudna prodavačica cipela, zaboleo me stomak:-DD

    ОдговориИзбриши
  6. svaki post sve bolji i bolji... ti si zeno rodjena da pises! Svaka cast na bundevicama i sminkama! Jedva cekam sledeci post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ako zelis mozes da svratis do mog bloga,ja bi bas volela...

      http://wordshaveeternallife.blogspot.com/

      Избриши
    2. Хвала ти :)Требало би да следим пример Виктора Игоа, који је своме слуги давао одећу и терао да га закључава у собу само са папиром и пером, да би се натерао да пише. Лења буба, као и ја. :D

      Избриши
  7. Fenomenalno ste to organizovali, baš su vam profi maske :))
    Ali sam definitivno oduševljena DIY bundevicama, nikada mi nije palo na pamet da nešto tako može da se napravi :D I da pritom izgleda toliko kul! :D

    ОдговориИзбриши
  8. Управо таква је била и моја реакција, а сада се питам шта још може да се направи и да буде једнако кул? :D

    ОдговориИзбриши