недеља, 29. јануар 2012.

Хоћу свој снег, нећете ме преварити!

sandrasingh.com

Србија под снегом. Ванредно стање. Путеви завејани. Лаж!
Добро, није лаж, али би било лепо да се тај снег лепо распоредио и код мене мало нападао. Макар мало. Довољно да ту и тамо шкрипне под чизмама, да могу да изгрудвам мужа док чисти стакла на ауту и макар за малог, минијатурног снешка. Осим вечите несташице пара, што мора и снег да фали. Све лепше изгледа када се забели. Суморне градске улице, блато, голе гране, све изгледа лепше и све је тише и ... могу овако до сутра, али поента свега је да хоћу своје парче снега! Што је најгоре, муж и ја смо отишли у посету његовој породици, у други град, а тамо ни центиметра. Почињем да размишљам о пресељењу у Сјеницу или на неку планину, тако ћу бити сигурна да ћу зими бити задовољна, снег је загарантован!
Желим да се бацим у снег и млатарам рукама и ногама (уз мало среће и уз погледе згранутих комшија), љубимци би се радовали и играли са мном, када је снег у питању, исто размишљамо... једино што ја не бих пишкила у снег. Сетих се оног савета - Немој да једеш жути снег! Бљак.

Заиста, све што сам од ове зиме добила је блато, киша и смрзнут нос од северца који ових дана дува. Чак ни пристојне слике не могу да поставим, јер сам кабл од фотоапарата заборавила код куће, па не могу да дочарам како голо све изгледа. Наравно, много се боље осећам када се искукам насред интернета, онда добијем полет потребан за друге активности, макар и по овако глупом времену. Кажу да ће сутра бити до -15, а то значи да ће мужевљеви љубимци морати да обуку џемпериће, не шалим се. Ионако слабо подносе зиму, имају кратке ножице и кратку длаку, па су баш зимогрожљиви.

zazzle.com

 Имам утисак да ће их сажвакати до краја дана, али хеј, бар смо покушали. То ме подсети, мораћу да научим да штрикам, имам жељу, само игле да набавим, боље то него да играм Скирим (иако се чита Скајрим правилно, али - бла!), бар ћу имати осећај да сам урадила нешто паметно. Прво што ћу иштрикати је Грифиндор шал, ма колико детињасто то звучало; желим га већ годинама!

etsy.com

Па ето, ко има вишак снега, слободно шаљите на моју адресу, добродошла је и телекинетичка пошиљка. Озбиљно, постајем очајна!


Нема коментара:

Постави коментар